Promidžbena kampanja Centra za posjetitelje u Belom

Priroda Supovi

Krajem svibnja započela je promidžbena kampanja za Centar za posjetitelje i oporavilište za bjeloglave supove Beli. Nakon odabira pobjedničkog rada za izradu vizualnog identiteta Centra autorice Tihane Starčević, krenulo se u realizaciju promidžbenih aktivnosti. Nakon što je Novi list tiskao poklon-plakat za svoje čitatelje sa snažnom porukom koju Centar šalje, u trajektnim lukama Valbiska, Merag i Porozina postavljeni su jumbo plakati, a na trajektima Jadrolinije na liniji Valbiska-Merag plakati i baneri. Ovom kampanjom želimo povećati vidljivost Centra u javnosti i pozvati posjetitelje da dođu Centar te dožive lijepo i poučno iskustvo, ali i na taj način doprinesu radu Centra i očuvanju bjeloglavih supova u Hrvatskoj i na Kvarneru.

Populacija bjeloglavih supova u Hrvatskoj opstala je još jedino na kvarnerskim otocima i danas broji oko 100 parova. U Hrvatskoj je bjeloglavi sup strogo zaštićena vrsta stoga su i osnovni ciljevi Centra za posjetitelje s oporavilištem za bjeloglave supove u Belom očuvanje vrste kroz aktivnosti edukacije javnosti, monitoring populacije, skrb o supovima u oporavilištu te održivu turističku valorizaciju prirodne i kulturne baštine otoka.

Zahvaljujemo svima koji na bilo koji način doprinose radu Centra i očuvanju bjeloglavih supova te vas pozivamo da posjetite Centar.

Design (plakati i baner): Tihana Starčević

Foto (plakati i baner): Želimir Gržančić

Fotografije snimili: MANDIS d.o.o., Ivan Požarić, Ivana Rogić