UPRAVNO
VIJEĆE
|
|||||||||||
|
|||||||||||
ZAPISNIK S 15. SJEDNICE UPRAVNOGA VIJEĆA JAVNE
USTANOVE „PRIRODA“ |
|||||||||||
|
|||||||||||
Sazivač |
Ime i
prezime |
Potpis |
|||||||||
Nina Bojanić, predsjednica
Upravnoga vijeća Javne ustanova “Priroda” |
Nina
Bojanić, v.r. |
||||||||||
Naziv sastanka: |
15. sjednica Upravnoga vijeća Javne ustanove „Priroda“ |
||||||||||
1. |
Mjesto: |
elektronska sjednica |
Početak: |
14.12.2022.
u 16,03 |
|||||||
Dan i datum: |
U petak 16. prosinca do 12,22
sati |
Završetak: |
16.12.2022.
u 12,22 |
||||||||
2. |
Prisutni: |
Članovi Upravnoga vijeća koji su sudjelovali u
radu Upravnoga vijeća: -
Irena Ilić, članica, očitovanje dostavljeno 14. prosinca
2022. u 16,21 sati -
Mate Tomljanović, član, očitovanje dostavljeno 15.
prosinca 2022. u 20,28 sati -
Nina Bojanić, predsjednica, očitovanje
dostavljeno 16. prosinca 2022. u 12,22 sati Sve točke usvojene su
većinom glasova. |
|||||||||
3. |
Dnevni red: |
a)
Odluku o odabiru ponude u predmetu jednostavne nabave „Nabava usluge
specijalnog transporta“ b)
Sklapanje ugovora s odabranim ponuditeljem
a)
Odluku o odabiru ponude u predmetu jednostavne nabave „Nabava usluge izrade projektne
dokumentacije za rekonstrukciju elemenata infrastrukture u Vražjem prolazu“ b)
Sklapanje ugovora s odabranim ponuditeljem
|
|||||||||
Tijek i rezultati sjednice |
|||||||||||
Ad 1. Zapisnik s 14. sjednice Upravnoga vijeća |
|||||||||||
Na
Zapisnik s 14. sjednice Upravnog vijeća nije bilo primjedbi te je verificiran
i usvojen. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Članovi Upravnoga vijeća verificirali su i
usvojili Zapisnik s 14. sjednice. |
- |
- |
|||||||||
Ad 2.
Usvajanje dnevnog reda |
|||||||||||
Članovi Upravnoga
vijeća nisu imali primjedbi na predloženi Dnevni red, te je isti usvojen. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Članovi Upravnoga vijeća usvojili su Dnevni red
sjednice. |
- |
- |
|||||||||
Ad 3.
Prijedlog izmjene cjenika usluga za obavljanje jednokratnih djelatnosti te
cjenika usluga u Centru za posjetitelje Beli i Centru za posjetitelje Velike
zvijeri |
|||||||||||
Od 1. siječnja 2023. godine euro postaje službena
novčana jedinica i zakonsko sredstvo plaćanja, stoga je bilo nužno
prilagoditi cjenike usluga Ustanove te cjenike u oba centra za posjetitelje.
Važeći cjenici usluga na snazi su već nekoliko godina bez promjene cijena.
Također, obzirom da je u posljednje vrijeme došlo da znatnog poskupljenja
energenata, predloženo je manje povećanje cijena svih usluga. Osim toga, od
1. listopada 2021. godine Ustanova je postala obveznik poreza na dodanu
vrijednost (PDV), budući da je ostvarila prihode od prodaje ulaznica i
suvenira u iznosu većem od 300.000,00 kn. U tom trenutku, Ustanova nije
mijenjala cjenike usluga centara za posjetitelje iako se ulaskom u sustav
PDV-a posljedično smanjio prihod centara za posjetitelje. Obzirom da je
intencija poslovanja centara ka samoodrživosti, cijene su korigirane sukladno
navedenim promjenama. Upravno vijeće nije imalo primjedbi na predložene
cjenike te je dana suglasnost, a isti će se primjenjivati od 1. siječnja
2023.godine. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Donosi se Odluka o
suglasnosti na Prijedlog izmjena cjenika usluga za jednokratne djelatnosti
ili djelatnosti koje se ne obavljaju u kontinuitetu dužem od sedam dana
godišnje na zaštićenim područjima kojima upravlja Javna ustanova „Priroda“. Ovlašćuje se ravnateljica da cjenik počinje
primjenjivati s 1. siječnja 2023. godine. Donosi se Odluka o
suglasnosti na Prijedlog izmjena cjenika usluga u Centru za posjetitelje i
oporavilištu za bjeloglave supove Beli. Ovlašćuje
se ravnateljica da cjenik počinje primjenjivati s 1. siječnja 2023. godine. Donosi se Odluka o
suglasnosti na Prijedlog izmjena cjenika usluga u Centru za posjetitelje
Velike zvijeri. Ovlašćuje se ravnateljica
da cjenik počinje primjenjivati s 1. siječnja 2023. godine. |
Irena
Jurić |
1.
siječnja 2023. |
|||||||||
Ad 4.
Ishođenje suglasnosti Upravnog vijeća na Odluku o odabiru ponude u predmetu
jednostavne nabave „Nabava usluge specijalnog transporta“ i sklapanje ugovora
s odabranim ponuditeljem |
|||||||||||
Javna ustanova „Priroda“ upravlja Značajnim krajobrazom
Kamačnik, Grad Vrbovsko kao investitor izradio je glavni projekt za izgradnju
pješačkog mosta na lijevoj obali Kamačnika nedaleko izvora, te je na temelju
istoga ishodio građevinsku dozvolu, raspisao natječaj i zaključio ugovor o
gradnji navedenog mosta. Izgradnja navedenog mosta sufinancira se u okviru
projekta iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj, natječaj tip
operacije 8.5.2. „Uspostava i uređenje poučnih staza, vidikovaca i ostale
manje infrastrukture“. Nažalost, kod projektiranja mosta (i promatračnice)
nije uzeto dovoljno u obzir da izvođenje zahvata u režimu zaštićenog
područja, posebno u kanjonskim krajobrazima, uvjetuje drugačiji način rada
gdje je imperativ smanjiti utjecaj zahvata na prirodu na najmanju moguću
mjeru, što s druge strane znači organizacijsko i operativno opterećenje, te s
time značajno povećanje financijske investicije. Ovo nažalost u cijelosti
nisu sagledali niti projektanti pa u konačnici niti investitor, no budući su
provedene sve predradnje, te je odobreno financiranje europskim sredstvima,
na zahtjev investitora, Grada Vrbovsko, održan je niz sastanaka u cilju
rješenja problema donosa elemenata mosta (promatračnice) i potrebnog
materijala na samu lokaciju izgradnje. Dio elemenata mosta, kao i potrebne
opreme koji su teži od 50 kg, smatraju se specijalnim teretom. Sveukupna
količina opreme i materijala i elemenata koji se ugrađuju u infrastrukturu
ili od čega je dio potrebno i vratiti natrag iznosi oko 66 tona tereta. Investitor
je zatražio dozvolu za proširenje postojeće pješačke staze na 1,6m, no zbog
opasnosti od odrona, isto nije moguće realizirati u zadnjem dijelu staze,
kako bi se omogućio prijenos manjim vozilima tipa traktor/quad i sl. Zbog
svega navedenog, u cilju očuvanja krajobraznih vrijednosti, dogovoreno je da
Ustanova financira prijenos specijalnog tereta alpinističkim tehnikama (teret
iznad 50kg jedinične težine), što je predmet ove nabave i za potpis ugovora
odabranog ponuđača se traži suglasnost UV budući se radi o iznosu iznad
70.000 kn. Osim toga, iako nije predmet ove točke, jer se radi o poslu manjem
od 70.000 kn, Upravno vijeće je informirano u materijalu da je ustanova
provela postupak jednostavne nabave za financiranje dovoza ostalog materijala
u visini 69.943,75 kn. Ustanova je ovdje dala veliku potporu Gradu Vrbovsko,
a sve kako investitor ne bi trpio penale vezano za provedbu EU projekta.
Također, Grad Vrbovsko je višekratno naglašavao kako im je poskupila sama
investicija zbog velikog povećanja cijene čelika na tržištu te nisu u
mogućnosti sami dovesti investiciju do kraja. Budući se radi o ugovoru koji
će se realizirati u narednoj godini, isti se upućuje na suglasnost Županu za
preuzimanje obveza u narednoj godini. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Donosi se Odluka o davanju
suglasnosti na Odluku o odabiru ponude u predmetu jednostavne nabave „Nabava
usluge specijalnog transporta" i sklapanje ugovora s odabranim
ponuditeljem. Ravnateljica
će prije potpisa ugovora zatražiti suglasnost Župana za preuzimanje
obveza po ugovorima koji zahtijevaju plaćanje u sljedećoj godini putem
nadležnog Upravnog odjela. |
Irena
Jurić |
odmah |
|||||||||
Ad 5.
Ishođenje suglasnosti Upravnog vijeća na Odluku o odabiru ponude u predmetu
jednostavne nabave „Nabava usluge izrade projektne dokumentacije za
rekonstrukciju elemenata infrastrukture u Vražjem prolazu“ i Sklapanje
ugovora s odabranim ponuditeljem |
|||||||||||
Temeljem ugovora Ustanove s Fondom za zaštitu okoliša i
energetsku učinkovitost za izradu dokumentacije za dva zaštićena područja
(Vražji prolaz – Zeleni vir i Kamačnik), Ustanova je osigurala sredstva za
provedbu jedne od nabava u ovoj godini. Dan je prioritet za pokretanje i
provedbu nabave izrade dokumentacije za Vražji prolaz-Zeleni vir zbog velikih
šteta nastalih na posjetiteljskoj infrastrukturi nakon zadnjih velikih
poplava, nakon čega je kanjon zatvoren za posjetitelje na duži period. Proveden
je postupak jednostavne nabave te je odabran najpovoljniji ponuditelj. Budući
se radi o ugovoru koji će se realizirati u narednoj godini, isti se upućuje
na suglasnost Županu za preuzimanje obveza u narednoj godini. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Donosi se Odluka o davanju
suglasnosti na Odluku o odabiru ponude u predmetu jednostavne nabave „Nabava
usluge izrade projektne dokumentacije za rekonstrukciju elemenata
infrastrukture u Vražjem prolazu" i sklapanje ugovora s odabranim
ponuditeljem. Ravnateljica
će prije potpisa ugovora zatražiti suglasnost Župana za
preuzimanje obveza po ugovorima koji zahtijevaju plaćanje u sljedećoj godini putem
nadležnog Upravnog odjela. |
Irena
Jurić |
odmah |
|||||||||
Ad 6.
Ishođenje suglasnosti Upravnog vijeća na sklapanje dodataka ugovora za
isporuku nusproizvoda životinjskog podrijetla |
|||||||||||
Ustanova već nekoliko godina ima ugovor s tvrtkom
Agroproteinka d.d., kao jedinim pravnim subjektom koji u Republici Hrvatskoj
ima dozvolu za prikupljanje nusproizvoda životinjskog podrijetla, te jedan
dio tako prikupljenog materijala dovozi i na hranilište za bjeloglave supove
Strganac na otoku Cresu. Rad hranilišta jedna je od aktivnih mjera zaštite i
očuvanja bjeloglavih supova, a zbog nedostatka hrane (smanjenjem ekstenzivnog
stočarstva) u staništu. Ugovor s Agroproteinkom d.d. sklopljen je u siječnju
na godinu dana i u visini dopreme lešina
do 40.000,00 kuna bez PDV-a (50.000,00 kuna s PDV-om), s naznakom da, ukoliko
dođe do promjene jediničnih cijena iz navedenog Ugovora ili do premašivanja
planiranog iznosa, ugovorne strane će promjene sporazumno regulirati Dodatkom
ugovora. Inicijalne količine u Ugovoru su oprezno procijenjene s obzirom da u
trenutku potpisivanja Ugovora tvrtka Agroproteinka d.d. iz razloga tehničke
naravi nije mogla garantirati dopremu većih količina nusproizvoda. Tijekom
godine se uspostavio vrlo dobar obrazac i dinamika isporuke nusproizvoda
životinjskog podrijetla na hranilište Strganac, pa su sukladno tome povećane
potrebe za osiguravanjem dodatnih financijskih sredstava do konca 2022.
godine. Stoga su sredstva za potrebe nabave hrane/strvina za supove povećana
u Financijskom planu Ustanove, a sukladno tome sklapaju se dodaci Ugovora do
maksimalnog iznosa od 80.984,00 bez PDV-a (101.230,00 kuna s PDV-om). Za
potpis dodataka ugovora zatražena je suglasnost UV budući se radi o iznosu
iznad 70.000 kn. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Donosi se Odluka o davanju
suglasnosti na sklapanje dodataka Ugovora broj 09/22-10/22-JDN. |
Irena
Jurić |
odmah |
|||||||||
Ad 7.
Treća korekcija financijskog rezultata za 2021. godinu |
|||||||||||
Pisano obrazloženje o točki s prijedlogom Odluke,
Upravnom vijeću dostavljeno je elektronskim putem. Treću korekciju
financijskog rezultata za 2021. godinu nužno je izvršiti zbog uplate vezane
uz provedbu projekata očuvanja plemenite periske u sjevernom Jadranu, a za
aktivnosti izvršene i plaćene u prethodnoj godini. Sukladno zaprimljenim
uplatama, u proračun PGŽ vrši se povrat sredstava. Ujedno se ovlašćuje ravnateljica
da za doznačena sredstva izvrši povrat sredstava u Proračun
Primorsko-goranske županije. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Donosi se Odluka o trećoj
korekciji rezultata za 2021. godinu. Ovlašćuje
se ravnateljica da za doznačena sredstva izvrši povrat sredstava u Proračun
Primorsko-goranske županije. |
Irena
Jurić |
odmah |
|||||||||
Zapisnik
sastavio/la: |
Ime i
prezime |
Potpis |
|||||||||
Irena
Jurić |
Irena
Jurić, v.r. |
||||||||||
Zapisnik
odobrio: |
Ime i
prezime |
Potpis |
|||||||||
Nina
Bojanić |
Nina
Bojanić, v.r. |
||||||||||
KLASA: |
KLASA:
023-01/22-01/1 |
||||||||||
URBROJ: |
URBROJ:
2170-52-01/1-22-57 |
||||||||||
DATUM: |
16. prosinca 2022. |
||||||||||