UPRAVNO
VIJEĆE
|
|||||||||||
|
|||||||||||
ZAPISNIK S 18. SJEDNICE UPRAVNOGA VIJEĆA JAVNE
USTANOVE „PRIRODA“ |
|||||||||||
|
|||||||||||
Sazivač |
Ime i
prezime |
Potpis |
|||||||||
Nina Bojanić, predsjednica
Upravnoga vijeća Javne ustanova “Priroda” |
Nina
Bojanić |
||||||||||
Naziv sastanka: |
18. sjednica Upravnoga vijeća Javne ustanove „Priroda“ |
||||||||||
1. |
Mjesto: |
Javna ustanova „Priroda“ Grivica 4 51000 Rijeka |
Početak: |
31.3.2023.
u 17,30 |
|||||||
Dan i datum: |
U petak 31. ožujak u 17,30
sati |
Završetak: |
31.3.2023.
u 19,15 |
||||||||
2. |
Prisutni: |
Članovi Upravnoga vijeća koji su sudjelovali u
radu Upravnoga vijeća: -
Nina Bojanić, predsjednica -
Irena Ilić, članica, članica -
Mate Tomljanović, član, očitovanje dostavljeno
elektronskom poštom 31. ožujka 2023. u 13,20 sati, očitovanje je sastavni dio
zapisnika. Ostali prisutni: -
Irena Jurić, ravnateljica u JU Priroda -
Marko Modrić, glavni čuvar prirode u JU Priroda. Sjednici su prisustvovale dvije
članice, a na telefonski zahtjev, članu Mati Tomljanoviću odobreno je
elektronsko glasovanje, zbog opravdanog razloga (bolest). U radu sjednice
sudjelovali su svi članovi, pa se sve odluke koje su na ovoj sjednici
donesene s dva ili tri glasa smatraju pravovaljanima. Sve točke usvojene su
većinom glasova. |
|||||||||
3. |
Dnevni red: |
a)
Odluku o odabiru ponude u predmetu jednostavne nabave „Nabava usluge prstenovanja
bjeloglavih supova“ b)
Sklapanje ugovora s odabranim ponuditeljem
|
|||||||||
Tijek i rezultati sjednice |
|||||||||||
Ad 1. Zapisnik s 17. sjednice Upravnoga vijeća |
|||||||||||
Na
Zapisnik s 17. sjednice Upravnog vijeća nije bilo primjedbi te je verificiran
i usvojen. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Članovi Upravnoga vijeća verificirali su i usvojili
Zapisnik s 16. sjednice. |
- |
- |
|||||||||
Ad 2. Usvajanje dnevnog reda |
|||||||||||
Članovi Upravnoga vijeća nisu imali primjedbi
na predloženi Dnevni red, te je isti usvojen. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Članovi Upravnoga vijeća usvojili su Dnevni red
sjednice. |
- |
- |
|||||||||
Ad 3.
Upućivanje prijedloga Plana upravljanja zaštićenim područjima i područjima
ekološke mreže otoka Krka (PU 6020) na javnu raspravu |
|||||||||||
Ravnateljica je UV upoznala
s zakonskom obvezom i procedurom donošenja planova upravljanja te obvezama Upravnog
vijeća u tom postupku. Ukratko je pojasnila o samom projektu MINGOR-a u
okviru kojeg se planovi izrađuju, a temeljem potpisanog Sporazuma između
MINGOR i JU Priroda. Planovi se izrađuju za područje cijele Republike Hrvatske,
a zbog iznimne bioraznolikosti, nije bilo moguće ugovoriti izradu planova za
ukupno područje ekološke mreže u Primorsko-goranskoj županiji, već su
odabrana tri područja koja pokrivaju njen značajan dio (Krk, Rab i Gorski
kotar i Lika). PU otoka Krka došao je u zadnju fazu, te ga je potrebno
uputiti na proceduru javne rasprave, o čemu su članovi također informirani. Ravnateljica
je istaknula potrebne kapacitete i financijska sredstva za provedbu plana, te
zbog nedefiniranog načina financiranja provedbe istog, prije samog donošenja,
same odluke o donošenju plana, uzeti će ovu okolnost u obzir. Marko Modrić potom
je predstavio prijedlog plana, na koji način je izrađivan, te koje su glavne
aktivnosti koje su njime planirane za naredno 10-godišnje razdoblje. Upoznao
ih je s najznačajnijim prirodnim vrijednostima otoka te mehanizmima i poteškoćama
u samom upravljanju. Na kraju izlaganja nije bilo dodatnih pitanja te je točka
je s prijedlogom odluke jednoglasno usvojena. Član Mate Tomljanović pozitivno
je glasao za ovu točku elektronskim putem. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Odluka o upućivanju Prijedloga plana upravljanja
zaštićenim područjima i područjima ekološke mreže otoka Krka (PU 6020) na
javnu raspravu. Ustanova
će obavijest o provođenju javne rasprave objaviti na svojoj službenoj
internetskoj stranici najkasnije 8 dana prije početka rasprave. Javna
rasprava započinje 11. travnja 2023. i završava 11. svibnja 2023. Javno
izlaganje o Prijedlogu plana upravljanja zaštićenim područjima i područjima
ekološke mreže otoka Krka (PU 6020) održati će se u utorak 25. travnja 2023.
u 11 sati u gradu Krku, u prostorijama male Gradske vijećnice na adresi Trg
bana Josipa Jelačića 2. |
Irena
Jurić |
Odmah |
|||||||||
Ad 4.
Ishođenje suglasnosti Upravnog vijeća na Odluku o odabiru ponude u predmetu
jednostavne nabave „Nabava usluge prstenovanja bjeloglavih supova“ i sklapanje
ugovora s odabranim ponuditeljem |
|||||||||||
Članovima Upravnog vijeća
ukratko je predstavljeno da se radi o pravnom poslu većem od 70.000 kn / 9.290,60
eura, te je za sklapanje ovog posla potrebna prethodna suglasnost UV. Aktivnost
prstenovanja mladih supova u gnijezdu je neophodna za daljnje praćenje trenda
populacije, praćenje i prepoznavanje supova i njihovih migracija, utvrđivanja
stupnja i uzroka mortaliteta te ostalih stručno-znanstvenih podataka koji se
dobivaju tijekom dugogodišnjih prstenovačkih akcija
kao priznatih i raširenih metoda prikupljanja podataka o biologiji i
ekologiji same vrste. Prstenovanje će se odvijati na otoku Cresu (sjeverni i
južni rezervat, uključujući i gnijezda izvan granica ornitoloških rezervata)
i otoku Plavniku. U sklopu pokrenutog postupka
jednostavne nabave pripremljen je poziv na dostavu ponuda. Sukladno članku
26. stavak 2. Upute o postupanju u nabavi roba, radova i usluga jednostavne nabave, zatražena je ponuda od
samo jednog ponuditelja čiji se odabir predlaže zbog specijalističkih
stručnih znanja i posebnih okolnosti, a radi se o Udruzi Grifon
koja se jedina bavi i provodi specijalističke usluge prstenovanja isključivo
bjeloglavih supova na gnijezdima u Hrvatskoj. Ovlašteni predstavnici za
jednostavnu nabavu su nakon pregleda i analize pristigle ponude ravnateljici
dali prijedlog za odabir ponude. UV dalo je suglasnost na Odluku o odabiru i
sklapanje ugovora s odabranim ponuditeljem. |
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Donosi se Odluka o davanju
suglasnosti na Prijedlog odluke o odabiru ponude u predmetu jednostavne
nabave: „Nabava usluge prstenovanja bjeloglavih supova“, te sklapanje ugovora
s najpovoljnijim ponuditeljem. |
Irena
Jurić |
Odmah |
|||||||||
Ad 5.
Prva korekcija financijskog rezultata za 2022 |
|||||||||||
Članovima Upravnog vijeća
ukratko je pojašnjena nužnost ove korekcije, te da se radi o povratu
sredstava za aktivnosti u okviru projekta izvršenih i potraživanih u 2022.
godini, a uplate za isto su zaprimljene u 2023. godini. Stoga je nužno
napraviti prvu korekciju financijskog rezultata za 2022. godinu, a iznos
sredstava predfinanciran je iz Proračuna
Primorsko-goranske županije u iznosu od 4.587,20 eura vratiti u isti Proračun, a za iznos predfinanciran iz vlastitih izvora u iznosu od 4.727,12 eura
izvrši zamjenu izvora financiranja.
|
|||||||||||
Zaključak |
Zadužena osoba |
Rok |
|||||||||
Donosi se Odluka o prvoj
korekciji rezultata za 2022. godinu. Ovlašćuje
se ravnateljica da za doznačena sredstva izvrši povrat sredstava u Proračun
Primorsko-goranske županije. |
Irena
Jurić |
Odmah |
|||||||||
Zapisnik
sastavio/la: |
Ime i
prezime |
Potpis |
|||||||||
Irena
Jurić |
Irena
Jurić |
||||||||||
Zapisnik
odobrio: |
Ime i
prezime |
Potpis |
|||||||||
Nina
Bojanić |
Nina
Bojanić |
||||||||||
KLASA: |
KLASA:
007-01/23-01/1 |
||||||||||
URBROJ: |
URBROJ:
2170-52-01/1-23-12 |
||||||||||
DATUM: |
31. ožujka 2023. |
||||||||||